دانلودی ها

ساخت وبلاگ

The Island Castaway نام بازی بسیار سرگرم کننده و جذابی است که می تواند در این تعطیلات آخر هفته همه کاربران را سرگرم نماید. بازی ساده اما جذابی که بواسطه داستان هیجان انگیزش می تواند کاربر را برای طی مراحل بالاتر ترغیب کند ؛ در این بازی کاربر نقش یک سرخ پوست جوان را دارد که دائم باید در قبیله و روستایی که در آن زندگی می کند به گشت و گذار بپردازد و به راز و رمز های بازی دست پیدا کند. مشکلات زیادی پیش روی کاربر قرار دارد ؛ ابتداعا باید بتواند با دوندگی زیاد و جمع آوری میوه ها غذای خود را برای تامین انرژی به دست آورد ، زمانی که نقش اول بازی خسته می شود این میوه های جمع آوری شده هستند که می تواند درصدها مختلفی از انرژی را به وی بازگردانند.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:13

Lost Lagoon 2: Cursed and Forgotten جدیدترین نمونه از سری بازی های اجسام گمشده است که شما کاربران باید با دقت بالای خود اشیاء گمشده در تصویر را پیدا کنید تا بتوانید به راز بازی دست پیدا کنید. این بازی با کیفیت هم از نظر گرافیکی و ترکیب بندی رنگ ها حتما می تواند کاربران را برای ساعت ها سرگرم کند. مراحل هم طوری طراحی شده اند که هیچ گونه شباهت و تکراری در آن ها وجود ندارد و این مدل مختلف مراحل است که باعث افزایش کیفیت بازی خواهد شد. در طول انجام بازی هم مانند نمونه های مختلف قبلی موزیک آرامی پخش می شود که کاربر به واسطه آن می تواند تا حدود زیادی با تمرکز به دنبال اشیا باشد.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:13

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:13

هر روزه هزاران نفر از مردم در سرار جهان از استوديو ‍Camtasia براي ايجاد فيلم هاي آموزشي و جهت فروش استفاده مي نمايند. Camtasia Studio يک راه حل کامل جهت: ضبط، ويرايش و نمايش صفحه نمايش هاي Video يي و انتشاراتي مي باشد .با پشتيباني از انواع Video هاي Standard شما مي توانيد از تحويل محتوياتتان در حال و آينده مطمئن باشيد.Camtasia Studio راه حلي است کاملا حرفه اي براي ضبط، ويرايش و به اشتراک گذاشتن File هايتان با بهترين کيفيت بر روي: Web ، CD-ROM ، رسانه هاي قابل حمل همچون iPod. ضبط آسان صفحه ي نمايش شما، PowerPoint ، Multiple audio tracks و Webcam Video براي توليد Video هاي آموزشي، Screencasts ( آن هم بدون اختلال و ترک ) از ديگر قابليت هاي اين نرم افزار مي باشد.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 219 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:13

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 245 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:13

امروزه حتی با توجه به این که معمولا حتی کاربران خانگی هم ترجیح می دهند از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کنند و در بیشتر اوقات هم سخت افزار آنقدر قدرتمند هست که بتواند به سادگی سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی را به راحتی پردازش کرده و پاسخگوی مسائل مختلف آن باشد، بازهم استفاده از نرم افزارهای بهینه سازی می تواند نقش مهمی در افزایش کارآیی و در حقیقت بهره گیری از نهایت قدرت سخت افزار را ایفا کند.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید.
دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 314 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:13

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 296 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:13

مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:13

همیشه فرمت هایی هستند که ما نمی توانیم برروی آن ها مدیریت کاملی داشته باشیم و مجبوریم فایل مورد نظر را به فرمتی دلخواه و رایج تبدیل کنیم. مثلا گاهی پلیرها قادر به پخش همه فرمت ها نیستند و ما مجبور هستیم تا با تبدیل فایل مورد نظر آن را برای پلیر هماهنگ سازی کنیم. نرم افزاری که برای تبدیل همه فرمت ها می توان از آن بهره برد All File to All File Converter 3000 نام دارد. نرم افزار فوق العاده کامل و غنی که تقریبا همه فرمت های رایج در زمینه های گوناگون را پشتیبانی کرده و کار تبدیل را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید.
دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 246 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:13

Windows Explorer که به همراه ویندوز عرضه می شود نرم افزار مدیریت فایل های موجود بر روی هارد دیسک می باشد که شما با آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدر های خود را مرور و مدیریت نمائید. اما این ابزار از لحاظ ساختار و عملکرد تقریباً در تمامی نسخه های ویندوز تفاوت چندانی پیدا نکرده است به همین خاطر کاربران برای رفع برخی از خواسته های خود همواره به دنبال جایگزین های مناسب تری برای Windows Explorer می باشند.


برای دانلود  رایگان روی ادامه مطلب کلید کنید.
دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 272 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:12

 

احتمال قطع دسترسی صدها هزار کاربر به اینترنت طی روزهای آینده

این احتمال وجود دارد که یک ویروس خطرناک موجب قطع دسترسی صدها هزار کاربر به اینترنت در روز دوشنبه در سراسر جهان شود.

به گزارش فارس به نقل از تلگراف، این ویروس که DNS Changer نام دارد اولین بار در سال ۲۰۰۷ از راه رسید. ویروس یاد شده با نمایش تبلیغات ناخواسته و وادار کردن کاربر به کلیک بر روی آن برای طراح آن که اهل کشور استونی بود ۱۰ میلیون پوند درآمد به ارمغان آورد.

رایانه های آلوده شده به این ویروس کندتر شده و به یکی از اجزای شبکه بوت نت تحت کنترل این ویروس نویس هم مبدل می شدند.

اگر چه این ویروس بعد از مدتی کنترل شد، اما بررسی ها نشان می دهد که کرم های بعدی که بر اساس عملکرد این ویروس طراحی شدند با دستکاری دی ان اس سایت های مختلف کاربران اینترنت را به سایت های دیگری هدایت می کردند.

به عنوان مثال این کرم ها موجب می شدند کاربری که قصد مراجعه به یک کتاب فروشی آنلاین را دارد در عمل به یک سایت آلوده به بدافزار مراجعه کند. این سایت ها معمولا دارای انواع آگهی ها بوده و با کلیک کردن بر روی این آگهی ها هم درآمدهای کلانی به طراحان بدافزارهای یاد شده اختصاص می یافت.

مقامات امنیتی معمولا با شناسایی این سرورها و از کارانداختن آنها تلاش می کنند مشکل را حل کنند، اما مساله این است که با استفاده از این روش رایانه های آلوده شده به ویروس دی ان اس چنجر هم عملا دیگر قادر به اتصال به اینترنت نخواهند بود و تا زمانی که رایانه شان از ویروس یاد شده پاکسازی نشود در عمل به سمت سایت های میزبانی شده بر روی سرورهای از کار افتاده هدایت می شوند.

کارشناسان امنیتی هشدار داده اند که با شناسایی و از کار افتادن چندین سرور آلوده در روزهای آینده تا روز دوشنبه ۳۵۰ هزار نفر در سراسر جهان قادر به اتصال به اینترنت نخواهند بود.

کارشناسان هشدار می دهند که این رقم طی روزهای آینده به سرعت افزایش یافته و از مرز ۵۰۰ هزار نفر خواهد گذشت، امری که ممکن است به زودی یک معضل امنیتی جدی را در سراسر جهان ایجاد کند.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 219 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:11

 

تلاش اینتل برای فرار از جریمه ۱.۳ میلیارد دلاری اتحادیه اروپا

رگولاتورهای ضد انحصار اتحادیه اروپا شرکت اینتل را به علت انحصارطلبی تجاری به پرداخت ۱.۳ میلیارد دلار جریمه محکوم کرده اما این شرکت در تلاش است از این جریمه بگریزد.

به گزارش فارس به نقل از ریپابلیک، بزرگترین شرکت سازنده تراشه در آمریکا روز سه شنبه حکم محکومیت خود را دریافت کرده است. شکایت رقیب اصلی اینتل ، یعنی ای ام دی عامل محکومیت قضایی اینتل بوده است.

ای ام دی ۸ سال قبل شکایت خود از اینتل را مطرح کرد و از آن زمان تاکنون تحقیقات مفصلی در مورد عملکرد این شرکت سخت افزاری به عمل آمده است. این جریمه برابر با ۴.۱۵ درصد از کل گردش مالی اینتل در سال ۲۰۰۸ است و از سوی کمیته ای متشکل از ۵ قاضی در لوکزامبورگ صادر شده است.

اینتل می گوید در برابر حکم صادره فرجام خواهی خواهد کرد، زیرا معتقد است که ادله دادگاه برای محکوم کردن این شرکت ناکافی بوده است. یافته های دادگاه نشان می دهد اینتل برای از میدان به در کردن ای ام دی روابط تجاری غیر حرفه ای با شرکت های دل، اچ پی، ان ای سی ، لنووو و Media Satu Holding برقرار کرده است.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 236 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:11

 

پنج سرویس نامحبوب دیگر گوگل تعطیل شد

گوگل باز هم مجبور شد تعدادی از سرویس ها و خدمات خود که طرفدار چندانی نداشتند را تعطیل کند.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، خدمات تعطیل شده گوگل مینی، Talk Chatback، ویدئو، آی گوگل و پروژه این شرکت برای عرضه برنامه جستجو در سیستم عامل سیمبین بوده اند که با استقبال چندانی مواجه نشده اند.

بعد از اعلام تعطیلی این سرویس ها برخی کاربران خدمات گوگل به شوخی اعلام کردند که تاکنون حتی نام سرویس های تعطیل شده را هم نشنیده بودند و با اعلام این خبر از سوی گوگل از وجود آنها مطلع شده اند!

گوگل اجرای این طرح را بخشی از سیاست پاکسازی بهاری خود دانسته از سپتامبر سال گذشته آغاز شده و با اجرای آن ارائه حدود ۳۰ مورد از خدمات گوگل متوقف شده است. Google Mini خدماتی بود که برای کمک به شرکت های تجاری به منظور جستجو و طبقه بندی حجم زیادی از اسناد طراحی شده بود.

گوگل می گوید این خدمات را بدان علت متوقف کرده که ارائه آن از طریق سرویس های دیگری مانند Search Appliance، Site Search و Commerce Search بهتر صورت می گیرد. از سوی دیگر خدمات گوگل ویدیو که عملا از سه سال قبل با ناممکن شدن آپلود ویدیو از طریق آن معلق شده بود، به زودی تعطیل می شود. iGoogle نام سرویس شکست خورده دیگر گوگل است که برای شخصی سازی خدمات این سایت راه اندازی شده بود.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 209 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:11

 

امكان جدید فیس بوك برای یافتن مكان دوستان نزدیک

فیس بوک قابلیت جدیدی معرفی کرده است که با آن می توانید دوستان نزدیک خود را پیدا کنید.

به گزارش ایسنا، شبکه اجتماعی فیس بوک از ویژگی جدید خود با نام "Find Friend Nearby" یا "پیدا کردن دوستان نزدیک" خبر داده است که کاربران را قادر می کند تا با دوستان نزدیک خود از نظر مکانی ارتباط برقرار کنند.

این ویژگی همانند اپلیکیشن های موقعیت یاب تلفن های همراه از جمله هایلند و بانجو است و با استفاده از آن کاربران می توانند بفهمند که کدامیک از کاربران فیس بوک در مجاورت آنها قرار دارند.

ریان پاترسون، مهندس فیس بوک در خصوص این ویژگی جدید گفت: برای من، بهترین استفاده از این ویژگی زمانی است که با گروهی که به تازگی آشنا شده اید، بیرون رفته اید و می خواهید از طریق فیس بوک با آنها ارتباط بیشتری داشته باشید.

وی تصریح کرد: در این صورت می توانید از جستجوی فیسبوک و یا موقعیت مکانی استفاده کنید اما استفاده از این ویژگی جدید کار را برای شما بسیار راحتتر خواهد کرد.

این اپلیکیشن جدید از آدرس fb.com/ffn قابل دسترس است.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:11

فیس بوک آدرس ای میل های دیگر را حذف می کند

شرکت فیس بوک تلاش می کند تا استفاده از ای میل خود را در میان کاربرانش افزایش دهد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات ایسنا، شبکه اجتماعی فیس بوک چندی است آدرس ای میل خود را برای کاربران راه انداخته است اما این امکان فیس بوک با استقبال کاربران مواجه نشده است و این شبكه اجتماعی اکنون قصد دارد تا این روند را تغییر دهد.

در این راستا فیس بوک از این به بعد قصد دارد تا آدرس ای میل فیس بوکی کاربران را به عنوان اولین گزینه در اطلاعات حساب کاربری آن ها نشان دهد و این بدان معنی است که اگر شما به صفحه فیس بوک فردی مراجعه کنید، دیگر آدرس های ای میلی شرکت های دیگر همچون جی میل، یاهومیل و هات میل را مشاهده نخواهید کرد.

البته برای تغییر این وضعیت راهکاری تعیین شده است و شما باید مراحل زیر را انجام دهید: در صفحه خود به بخش Update Info بروید. در این بخش به قسمت مربوط به اطلاعات تماس مراجعه کنید و دکمه Edit یا ویرایش را فشار دهید. تنها کاری که در این بخش باید انجام بدهید این است که گزینه Facebook Email Adress را در وضعیت Hidden from Timeline قرار داده و سپس ای میل اولیه یا "Primary Email" خود را در وضعیت “Show On Timeline” قرار دهید.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:11

 

حضور نخستین زن در هیات مدیره فیس بوک

فیس بوک برای اولین بار یک زن را در هیات مدیره خود قرار داد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات ایسنا، خانم شریل سندبرگ، دومین مدیر اجرایی شرکت فیس بوک و اولین مدیر زن در این شرکت به شمار می رود.

وی که کارمند شرکت گوگل بود، در سال ۲۰۰۸ از این شرکت جدا شده و به عنوان افسر ارشد امور اجرایی به فیس بوک پیوست.

شریل سندبرگ علاوه بر اینکه اولین عضو زن هیات مدیره فیس بوک است بلکه پس از مارک زاکربرگ، دومین مدیر اجرایی فیس بوک است که در هیات مدیره این شرکت نیز حضور دارد.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که از زمان ورود فیس بوک به بازار سهام، درخواست های زیادی از این غول شبکه اجتماعی برای به کار گرفتن زنان در سمت های بالا صورت گرفته بود. فیس بوک عنوان نکرده است که این اقدام در راستای درخواست ها برای به کار گرفتن بیش تر زنان بوده است یا نه.

مارک زوکربرگ، مدیرعامل و بنیانگذار فیس بوک درباره خانم شریل سندبرگ گفت: او در راه اندازی فیس بوک شریک من بوده و یکی از مهره های اصلی ما در راه رشد و پیشرفت بوده است.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 238 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:11

 

افشای پنهان کاری گوگل در ارائه اسناد به دادستان تگزاس

دادستان کل ایالت تگزاس آمریکا گوگل را به پنهان کردن اسنادی متهم کرده که سوء استفاده این شرکت از موقعیت برتر در حوزه جستجوی اینترنتی را اثبات می کند.

به گزارش فارس به نقل از ای بی سی نیوز، مقامات قضایی ایالت تگزاس آمریکا بیش از دو سال است که در حال تحقیقات در مورد عملکرد تجاری گوگل هستند و این اولین بار است که به صراحت این شرکت را به سنگ اندازی متهم می کنند.

در حال حاضر مقامات محلی در شش ایالت آمریکا درصدد بررسی این موضوع هستند که گوگل در حوزه های مختلف تجاری و به خصوص تبلیغات آنلاین حق و حقوق شرکت های رقیب را رعایت می کند یا خیر. علاوه بر این کمیسیون تجارت فدرال و رگولاتوری های اروپایی هم تحقیقات جداگانه ای را در این زمینه آغاز کرده اند.

مقامات قضایی ایالت تگزاس از گوگل خواسته اند تا ایمیل های داخلی و دیگر سوابقی را که استراتژی این شرکت و دیدگاه های مدیرانش را مشخص می کند، ارائه دهند. اما گوگل از این کار امتناع کرده در حال پنهان کاری است.

این شرکت همچنین از ارائه ۱۴۵۰۰ سند مورد درخواست دادستان کل تگزاس هم خودداری کرده است. این اسناد مربوط به جولای سال ۲۰۱۰ تا می سال ۲۰۱۱ است.

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:11


Skypeنام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را بادوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی کهقصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را    نصب داشته باشند. همچنین در اینبرنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی وحتی انتقال فایل نیز وجود دارد.

دانلود در ادامه مطلب

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 274 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:09


دانلود فایل در ادامه مطلب

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 252 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:09

جهت دانلود بر روی این لینک کلیک کنید

دانلودی ها...
ما را در سایت دانلودی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بنیادی aez بازدید : 231 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1391 ساعت: 0:09